Інструкція учителя з використання сервіса Google Classroom для дистанційного навчання.
- Учитель викладає завдання відповідно до розкладу з 08. 00 до 15.00.
- Учитель записує у назві завдання тему уроку та прописує дату уроку відповідно до календарного планування.
- Учитель записує в «інструкції» параграф, вправи, пояснення до виконання завдання.
- Учитель розташовує завдання у відповідних розділах.
- Учитель слідкує за місцем розміщення виконаних завдань учнями та ученицями (у «завданнях», а не у «стрічці»).
- Учитель чітко прописує, що конкретно повинен виконати учень(учениця).
- Учитель під час дистанційного навчання використовує із «создать»- «завдання», під час офлайн нвчаня із «создать» - «інформацію».
- Учитель використовує «стрічку» для оголошень, розміщення обов’язково інформації про проведення он лайн уроків.
- Учитель оцінює роботи учнів та учениць відповідно до критеріїв оцінювання, відправляє оцінки учням.
- Учитель здійснює фідбек з учнями та ученицями не тільки після виконання завдання, а і в процесі виконання, якщо завдання складне, творче чи потребує кількох редагувань.
- Учитель визначає чіткий дедлайн виконання роботи учнями та ученицями: «Роботи приймаються до наступного уроку. Після цього часу не розглядаються та не перевіряються». Інший час подання роботи на перевірку визначається на основі особистої домовленості з учителем і допустимий через поважні причини.
- Учитель повідомляє учнів та учениць про можливості подання письмових робіт на перевірку у формі Google-презентації. у формі Google-документа., сфотографованої роботи знятого короткого відео і т. д.
Правила проведення онлайн уроків
-
-
-
- Учитель для проведення синхронних уроків використовує програми ZOOM, SKYPE, MEET.
- Учитель дату та час проведення онлайн уроку розташовує на стрічці відповідного класу після 15.00 до наступного дня, коли за розкладом відбувається урок.
- Учитель проводить урок за розкладом. Зміна розкладу відбувається з дозволу керівника закладу.
- Учитель використовує для проведення онлайн уроків такий розклад:
-
-
1-й урок-8.30
2-й урок-9.30
3-й урок-10.30
4-й урок-11.30
5-й урок-12.30
6-й урок-13.30
7-й урок-14.30
-
-
-
- Учитель для теоретичного викладання може використовувати готовий відео контент за посиланням на youtube.com, або розробляти власний.
- Учитель до прикріплених відеороликів ставить чіткі завдання.
- Учитель може використовувати як тренажер для перевірки знань систему готових вправ з різних предметів, розміщених на learningapps.org, сайтах «На урок», «Всеосвіта», створювати свої вправи.
- Учитель може створювати клас на ВШО через оновлену функцію «управління класом», поєднуючи ресурс з шкільною дистанційною платформою.
- Учитель для онлайн навчання може використовувати в спільному доступі дошки Padlet, Miro, Jamboard, Asana, Trello, IDroo і т. д.
-
-
Учитель фіксує відсутність учнів та учениць на онлайн уроках у класному журналі, крім поважних причин,.
-
-
-
- Учитель під час проведення онлайн уроків дотримується санітарного регламенту.
- Учитель повідомляє учнів та учениць про правила поведінки на он лайн уроках;
-
-
- поводитися так, ніби вони на реальному уроці;
- не викрикують, не жують жуйки чи цукерки, не беруть кота на руки,
- приходять вчасно;
- вимикають мікрофон, щоб уникнути фонового шуму та моменту, коли почнуть говорити всі одночасно;
- при використанні програми Zoom, користуються функцією «підняти руку». або функцією «Чат»;
- при поганому зв’язку, вимикають своє відео, закривають всі програми на комп’ютері щоб зменшити навантаження на Інтернет, здійснюють перевантаження;
- фраза, якою завершують відповідь: «це все», «дякую, завершив»;
- не забувають «покинути зустріч», коли онлайн урок завершився;
- входять на урок під відповідними до прізвища нікнеймами;
- відкривають свій нікнейм під час уроку;
- не повідомляють посилання на урок стороннім особам;
- за порушення правил поведінки учитель видаляє з уроку.