Субота
27.04.2024
02:28
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
МЕТОДИЧНА РОБОТА
ВИХОВНА РОБОТА
БЛОГИ ВЧИТЕЛІВ
РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧНЯМ
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Червонопільська ЗОШ I-III ст. Осипенківської сільської ради

Інструкція учителя з використання сервіса  Google Classroom для дистанційного навчання.  

  1. Учитель викладає завдання відповідно до розкладу з 08. 00 до 15.00. 
  2.  Учитель записує у назві завдання тему уроку та прописує  дату уроку  відповідно до календарного планування.
  3. Учитель записує в «інструкції»  параграф, вправи, пояснення до виконання завдання.  
  4. Учитель розташовує  завдання у відповідних розділах.
  5. Учитель слідкує  за місцем  розміщення виконаних завдань учнями та  ученицями  (у «завданнях», а не у «стрічці»).
  6.  Учитель чітко прописує, що конкретно повинен виконати учень(учениця).
  7.  Учитель під час дистанційного навчання використовує із «создать»- «завдання», під час офлайн нвчаня із    «создать» - «інформацію».
  8. Учитель використовує «стрічку» для оголошень, розміщення обов’язково інформації про проведення он лайн уроків. 
  9. Учитель оцінює роботи учнів та учениць  відповідно до критеріїв оцінювання,  відправляє оцінки учням.
  10. Учитель здійснює фідбек з учнями та ученицями не тільки   після виконання завдання, а і в процесі виконання, якщо завдання складне, творче чи потребує кількох редагувань.
  11.  Учитель визначає  чіткий дедлайн  виконання роботи учнями та ученицями: «Роботи приймаються до наступного уроку. Після цього часу не розглядаються та не перевіряються». Інший час подання роботи на перевірку визначається на основі особистої домовленості з учителем і допустимий через поважні причини.
  12. Учитель повідомляє учнів та учениць про можливості подання письмових робіт на перевірку  у формі Google-презентації. у формі Google-документа., сфотографованої роботи знятого короткого відео і т. д.

Правила проведення онлайн уроків

        1. Учитель для проведення  синхронних уроків використовує програми ZOOM, SKYPE, MEET.
        2. Учитель дату та час  проведення онлайн уроку розташовує на стрічці відповідного класу після 15.00 до наступного дня, коли за розкладом відбувається урок.
        3. Учитель проводить урок за розкладом. Зміна розкладу відбувається з дозволу керівника закладу.
        4. Учитель використовує для проведення онлайн уроків такий розклад:

1-й урок-8.30

2-й урок-9.30

3-й урок-10.30

4-й урок-11.30

5-й урок-12.30

6-й урок-13.30

7-й урок-14.30

        1. Учитель для теоретичного викладання може використовувати  готовий відео контент за посиланням на youtube.com, або розробляти власний.
        2. Учитель до прикріплених відеороликів ставить чіткі завдання.
        3.  Учитель може використовувати  як тренажер для перевірки знань систему готових вправ з різних предметів, розміщених на learningapps.org, сайтах «На  урок», «Всеосвіта», створювати свої вправи.
        4. Учитель може створювати клас  на ВШО  через оновлену функцію «управління класом», поєднуючи ресурс з шкільною дистанційною платформою.
        5.  Учитель для онлайн навчання може використовувати в спільному доступі дошки Padlet Miro, Jamboard, Asana, Trello, IDroo і т. д.

Учитель фіксує відсутність учнів та учениць на  онлайн уроках  у класному журналі,  крім поважних причин,.

        1. Учитель під час проведення онлайн уроків  дотримується  санітарного регламенту.
        2.  Учитель повідомляє учнів та учениць про правила поведінки на  он лайн уроках;

- поводитися   так, ніби вони на реальному уроці;

- не викрикують, не жують жуйки чи цукерки, не беруть кота на руки,

-  приходять вчасно;

- вимикають  мікрофон, щоб уникнути фонового шуму та моменту, коли почнуть говорити всі одночасно;

- при використанні  програми Zoom, користуються  функцією «підняти руку». або  функцією «Чат»;

- при  поганому  зв’язку, вимикають  своє відео, закривають  всі програми на комп’ютері щоб  зменшити навантаження на Інтернет, здійснюють перевантаження;  

- фраза, якою завершують  відповідь: «це все», «дякую, завершив»;

- не забувають  «покинути зустріч», коли онлайн урок завершився; 

-  входять на урок під відповідними до прізвища нікнеймами;

- відкривають свій  нікнейм під час уроку;

 - не повідомляють посилання на урок стороннім особам; 

- за порушення правил поведінки учитель видаляє  з уроку.